torsdag 26 november 2009

ALDRIG MER BUP

JAG HAR NU LÄMNAT AVD. 25 FÖR SISTA GÅNGEN! KAN KNAPPT FATTA DET SJÄLV. KÄNNS HELT SJUKT, HAR TILLLBRINGAT SÅ MÅNGA DAGAR, VECKOR, MÅNADER T.O.M ÅR DÄR. OCH NU ALDRIG MED! SHIT! FICK SÄGA HEJ DÅ TILL NÅGRA SOM JAG VÄLDIGT GÄRNA VILLE TRÄFFA. ANDRA VAR INTE DÄR. MEN OMG! DETTA ÄR SÅ JÄVLA STORT! JAG ÄR FRI! FRIFRIFRIFRIFRIFRI! FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! FAST JAG BRIL TYP UTSKRIVEN PÅ PROV PÅ MÅNDAG MEN OM ALLT FUNKAR BEHÖVER JAG FAN ALDRIG MER SÄTTA MIN FOT PÅ ÄCKLIGA AVDELNING 25/BUP/BAJSHUSET/KUKHUSET! ALDRIG MER!

Jag gav avdelnignen ett litet minne från mig, en liten råtta med stygn på magen som jag gjort av ull på Kreativa. Och ett litet brev, men jag vet inte va de tyckte om presenten. De fick inte öppna paketet förän jag åkt därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar