tisdag 24 november 2009

Helt slut.

Jag idag vaknade med världens panik idag! Slog och vifftade villt med mina händer, jag hade drömt en mardröm. Jag drömde att det var spindlar på hela kroppen. Och när man vaknar ur en mardröm vet man ibland inte om det är verklighet eller ej. Klockan var då halv 7. Jag tog min medicin vid 20tiden igår. Att sova bort ångest är det som funkar bäst.
Så jag tog medicinen och somnade ganska snabbt igår.

Det var mysigt på Nackhälle, vi gjorde den lilla, lilla hästen jättefin.
Jag och Ka tog hunden som bor där på en promenad. Jag skulle gå till skogen och hämta grenar till Britta och Alma som de kan klättra och gnaga på. Jag tog många stora grenar med mig hem.
När jag kom hem var jag helt slut. Både psykiskt och fysikt.
Det blev degusjagning på eftermiddagen, Britta smet. Jag ser bara skillnad på dem ibland men jag vet att Britta är den som är mer framåt. Så när jag skulle lägga in en stor gren i buren lyckades hon smita, men jag fick in henne ganska fort idag. Inte som sist, då togdet en halvtimme.

Imorgon ska jag sova min allra sista natt på avdelningen! OMG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar