tisdag 17 november 2009

Det känns helt overkligt!

Det var möte idag, jag hade tänkt va med men fixade inte det. Även om det nu är i princip bara posetiva saker som sägs och bestäms så är det skitjobbigt. Alla möten genom åren har bara varit negativa och jag har fått höra att jag är dålig, gör fel, är svår o s v!
Jag ska bli utskriven, på riktigt! För första gången på mer än två år ska jag bli utskriven och hem. Inte utskriven och vidare till behandlingshemmet. utan hem! Jag har bara tre nätter kvar där nere nu. Jag kommer sova där inatt till imorgon, tor-fre och sedan ons-tor. Sen ska jag inte tillbaka!!!!! (om jag skär mig till sutur ska jag tillbaka, men det får jag se till att inte göra!) Jag kan liksom fortfarande inte förstå det....!

Idag cyklade jag och Ye till Kreativa verkstan, och vi satt och pickade ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar