torsdag 26 november 2009

Fy fan vilken idiot...

Fy fan. Idag har dagen verkligen varit skit skit skit. Även om det samtidigt är en av de lyckligaste dagar jag har på väldigt länge!
När jag öppnade ögonen i morse bubblade det i hela kroppen, jag skulle ju lämna avdelningen! Och nu är det fanimej den absolut sissta gången! Det bubblade verkligen av lycka...
Men på grund av matångest som inihelvete var det lika mycket ångest som lycka.,!
Jag ville verkligen må bra idag, jag ville bubbla hela dagen av lycka. Men inte då, på grund av ett litet idiotiskt val blev dagen förstörd. IDIOT!

Kvällen slutade bra. Jag och mamma åkte och hyrde Harry Potter och Halvblodsprinsen, äntligen fick jag se den. Har längtat så! Jag älskar Harry Potter alltså! Och den var så jääävla bra, grät som fan men ändå! Skit bra. Nu ska jag kolla på Private Practice nu. Äntligen kan jag se det, det går på tv400 och den har varken kulan eller bup.. Äntligen kan jag se på massa program, på typ tv4 fakta och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar