lördag 7 november 2009

Nu har jag ett eget rum!

Nu är jag i varberg igen. Mina möbler har kommit, så jag har jobbat hela dagen! Det är skitrörigt men man kan typ se hur rummet kommer bli. Jättefint faktiskt! ^_^ Efter att har slitit hela dagen tog jag en promenad in till stan och köpte House säsong 3 på hemmakväll.

Igår var jag och två personal från avdelningen i Laholm och tittade på degusarna, jag blev kär! Så på tisdag klockan 9.00 ska jag hämta dem i laholm sen åker jag direkt hem och Kristina möter mig på stationen, vi åker och lämnar degusarna hemma. Sen ska vi åka till bondgården där jag kanske ska ha min dagliga verksamhet. Jag vill helst ha 2 honor, men han var inte säker riktigt på könen än men annars går det absolut lika bra med 2 hanar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar