onsdag 4 november 2009

sötnosar

Nu sitter jag hemma hos min far. Idag hade jag ett snabbt samtal med läkaren på bup, det beslutade då att jag får gå ut i ca. 45 minuter ensam när jag är nere på avdelnignen. Det tycker jag inte är konstigt att jag får eftersom jag går ut jättemycket själv när jag är hemma. Så idag gick jag till stationen själv och tog tåget 11.02.
När jag kom hem tog jag ut båda hundarna (Ebba och Ester) på en lång promenad, nästan en timme. Senare på kvällen gick jag ut med Ester en lång promenad igen. Ville helst haft med antingen båda, men Ebbisen var trött. Idag har jag gått över 20 000 steg, nästan 3 timmar. DUKTIG JULIA!


Imorgon kommer mina boendestödjare till mig, först den ene, sen den andre. Är nervös. Men de var ju snälla så det känns ändå okej.
På fredag kommer mina möbler!! Fan vad jag längtar, då kommer jag ta samma tåg som idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar