lördag 28 november 2009

Mini gekås

Idag var det ridning, fick en ny häst.Det är alltid spännande men jag blir alltid lite skraj när jag ser ett främmande namn bakom mitt på närvarolistan.
Vi hade en vikarie idag men hon var jättesnäll och bra.
Efter ridningen skulle jag och mamma åka till gekås, men när vi kom fram var det så mycket folk och sån lång kö in att vi vände hem. Det var flera timmars kö in! Fy fan...! Jag ska ändå till gekås den 14 med Ye och Ka och shoppa lite julklappar och onödiga prylar, så det gjorde inte så jättemycket. Vi åkte till verktygsboden i stället. Det var rea på skoaffären där upp till 80 % tror jag det var, jag fick ett par skor av mamma som hade kostat 600 kr. Vi betalade 100! Mycket fina till ett mycket bra pris. Jag köpte lite ljus och ett par rosa och svarta ridvantar i typ flis eller filt. Mycket billiga så jag får se hur länge de håller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar