måndag 30 november 2009

Ebbisen

Ebba är hemma! Vi hämtade henne igår kväll. Farmor ringde och sa att vi var tvugna att hämta henne senast tisdag för de skulle resa bort. Och igår blev den lilla svarta kattungen hämtad så nu har vi bara en kvar, och den ska vi försöka bli av med så fort vi bara kan. Just nu har vi ingen som ska ha henne men vi ska nog hitta någon. Så jag sa "men då hämtar vi henne nu!" Jag kände liksom vad spelar två dagar för roll? Jag vill så gärna ha hem henne och det är ju bara en kattunge kvar liksom! Även om den är skiträdd så ska det nog gå bra, det är ju lite skillnad att ha en livrädd liten kattunge och att ha fyra. Vi får se till så Ebba håller sig borta och gosa lite extra med Nikita typ. Så nu är Ebba hemma föralltid!! Fan vad jag längtat! I flera år har jag längtat efter att få ta hand om min egna hund, och nu äntligen får jag det! Jag ska aldrig svika Ebba igen! Och inte Britta och Alma heller! Jag ska inte försvinna, jag ska ta hand om dem väl och inte svika dem! Inte svika Ebba igen! ALDRIG MER !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar