söndag 29 november 2009

Bara en liten kattunge kvar nu

Imorgon är det måndag, då börjar allt om igen....
Idag har jag nästan bara kollat på film och tv. Jag har haft en liten typ nere dag idag. Jag vet inte varför. Idag känns livet bara jääävligt trist alltså...
En av kattungarna blev just hämtade! Så nu är det bara en kvar! Så snart kan Ebbisen komma hem! Fy fan vad jag längtar. Britta och Alma är nog inne i någon slags tonårsperiod nu, de slåss mycket med varandra. Men inte så mycket och allvarligt att de måste tas isär. Och de är förbannat aktiva också. De sitter gärna i handen och käkar knäckemacka men de är inte så tama att man kan liksom gå runt med dem utanför buren precis. Men jag har bara haft dem i tre veckor och de lever i sex till tio år så jag ska nog få dem tama. Det hoppas jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar