fredag 27 november 2009

Jävla pissregn

Nu är jag hemma hos min far. Idag var jag på Kreativa verktstan, jag fortsatte på min målning. Kom iväg sent, det var en seg morgon/förmiddag så jag var inte där så länge. Min mamma hämtade mig för när jag skulle hem regnade det mycket och jag var inte alls klädd för det vädret. När jag kom in i bilen gav hon mig ett paket, ett par nya ridhandskar i syntet med flisinsida. Mycket uppskattade, det är väldigt kallt om händerna. Imorgon är det ridning. Det ser jag fram emot. Jag tror det är tre gånger kvar på den här terminen. Men jag kommer defenitift fortsätta nästa termin!

Ikväll blir det Idol! Jag hoppas att Mariette åker, hon utväcklas inte som de andra. Hon var i toppen från början men nu har de andra kommit i kapp och de fortsätter utväcklas medans hon står kvar på samma ställe hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar