söndag 12 september 2010

I rymden finns inga känslor

Guud om en vecka sitter jag i ett plan på väg till Turkiet! Shhit! BARA 26 vattenrutschbanor! Haah! Omg alltså. Men jag är väl så klart väldigt nervös, det är ju jag och min syster som reser ensamma! Men det är lite grejen också, hon och jag. Alldeles själva i Turkiet, YEAY. Vi ska bara ha det otroligt skönt och shoppa massa så klart!

Igår på ridningen gick det väldigt dåligt.
Det gick bra i början men sen så skulle vi göra en övning som verkligen inte passade mig. Vi var tvugna att ha mycket ögonkontakt med varandra för vi skulle korsa varandras vägar väldigt mycket. Och jag fixade inte det... Och sen på slutet så tävlade vi. Vi körde att när man hade galopperat hela banan så var man klar, och då skulle man rida av banan. Så det gällde att inte bli sisst kvar. Jag blev så nervös.. Och på slutet så var det bara jag och en man kvar.. Så jag gav upp, kände att jag hellre gjorde det än att vara den som var sisst kvar och kanske inte ens klarade banan...

Igår kväll var jag och mamma på bio. "I rymden finns inga känslor". Den handlar om en killen som har Asperger. Fast de har väl överdrivit lite ibland. Men det var en sak som gjorde mig lite upprörd. Det var en scen i filmen, som var så hemsk. Tårarna bara rann ner för mina kinder, men jättemånga i publiken satt och skrattade!? Hur kunde de skratta? Killen var helt förstörd i filmen, hysterisk.. Men folk skrattade. Men jag kunde inte sluta gråta. Inte var det kul iaf..
Men annars var filmen hur bra som helst. Skitrolig och bra! ;)

Idag ska jag och mamma promenera till coop och köpa lite grejer inför Turkietresan. Hygiensaker. Och sen ska vi åka till pappi och hämta min dator så jag kan öva. Vi har prov i morgon. I datorkunskap, WORD. Men jag tycker nog att jag kan det ganska bra iag...

Längtar faktiskt lite till imorgon. När jag ska tillbaka till skolan!! Och imorgonkväll är det "häst" tror jag. Hoppas hoppas iaf!!

Jag hade visst fel, det är tom 28 rutschbanor! Och två av dem 120 m långa och man kommer upp i 60 km/h om man har tuf? Oh shit..

Kvällen,... Eftermiddagen har inte varit lätt allså. Vet fan inte hur jag ska överleva veckan. Just nu är mitt hår fett som smör. Jag känner inte att jag kan duscha, är för rädd att jag ska skada mig.
jag blev helt knäpp. Så jävla nojjig alltså. Så rädd att morgondagens vikt ska ha ökat massa bara för det. Så jag och mamma gick in till stan för att hämta cykeln. Men det tar kanske 15 min att gå in till stan. Så mamma och jag gick lite till. Men sen ville mamma hem men inte jag.! Så mamma gick hem och jag var ute nån timme till. Det började bli mörkt så mammi var lite orolig för ajg hade inte min telefon för den var batteridöd. Så när jag kom hem var hon ute och letade.
Har varit ute med mammi på en runda innan idag också. Så jag känner mig mycket bättre faktiskt.

Nu pluggar jag. Men nu orkar jag inte mer. Så det får gå som det går.
Imorgon är det läkarmöte också. PALLA! Fan alltså...
Mina föräldrar har fått för sig att de behöver ha ett samtal med skolan. Bajs på det...
Måste upp tidigt imorgon.. Har inte packat klart inför skolan, men ajg brukar ju vakna så jävla tidigt iaf. Idag vaknade jag 04.45.. Yeah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar