onsdag 1 september 2010

Ingen svamp...

Vi spelade frispee på stranden. på idrotten alltså.. men det är en lagsport! Och jag kan inte det... Så jag var inte med på det. Sen fick man välja om man ville jogga eller promenera på stranden. Jag promenerade.
På kvällen duschade jag. MEN jag skar mig INTE! Duktiga jag! Jag måste tänka mig för nu,, Turkiet närmar sig. Och sår i turkiet? Nej tack. Ingen bra ide!
Sen på kvällen gick jag och en fritidspersonal och en klasskompis ut i skogen för att plocka blåbär och svamp. Men det slutade knäppt xD efter en liten stund hör man klasskompisen skrika. Då hade hon sett en orm! Efter det vågade jag inte gå in i skogen mer så jag satt på vägen och väntade medans de plockade blåbär. Hittade ingen ätlig svamp :( xD

Idag har vi basmaskin körning..hoppas vi får köra traktor! Det är fan kul alltså.... Men jag har fortfarande inte fått mina arbetsbyxor! De syr sakta alltså! Jag vill fan inte skita ner mina vanliga kläder med olja..

Måendet är sådär. Det går väldigt upp och ner. Det kan vara toppen, det kan va fullkomligt i botten. Men jag längtar inte efter döden längre. Iaf inte alls lika mycket som för en vecka sen. Det är nog på väg att gå över. Det där värsta iaf.. Kanske? Men fan, jag får verkligen inte skära mig mer nu. Jag kan fan inte ha sår i turkiet ! Då ber man fan efter infektioner.
Jag bokade tågbiljett till stockholm nyss. Vi flyger därifrån, men jag har inte bokat hem än. Vet inte riktigt när vi landar. Och jag kollade priserna på hembiljetter vid den tiden då vid ungefär ska åka hem. Och de var över dubbelt så dyr som ditresan! Uscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar