fredag 17 september 2010

Imorgon drar vi!!

Nu är jag hemma! Kan inte fatta att jag ska åka i morgon! Först till stockholm, sen vidare till Turkiet på söndag. Shit, det känns overkligt alltså!

Jag hinner som tur är rida imorgon! :D Innan tåget till stockholm går. Eller jag valde det tåget så jag skulle hinna. Yeay, hoppas verkligen att det går bättre imorgon än sisst!

det är väldigt svårt vissa dagar att vara avslappnad liksom. Att inte tänka på mat och vikt hela hela tiden. Hoppas jag har det så jävla bra så jag glömmer bort skiten en vecka!! Jag kommer ju förihelvete vara utan våg i en helv vecka!

Jag måste be lärarna om att få gå lite tidigare än alla andra från lektionen (den sissta) på fredagar. Jag klarar inte stressen när vi ska till bussen som ska ta oss till halmstad station. Jag var helt sönderstressad idag, och jag kom ÄNDÅ såpass sent att jag fick sitta bredvid någon jag inte kände. Så jag ska be om att få gå lite lite tidigare än alla andra. Jag pallar inte sån stress alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar