fredag 4 juli 2014

Bli av med ovanan

Idag gick jag till netto. Men innan vi gick fick vi våra godkända listor. Men nu får man tydligen bara köpa sånt som inte finns på solrosen. Så de hade strukit all min pepsi! Jävla skitstövlar!! Det är så dyrt på solrosen, jag kommer bli tvungen att dra ner på pepsiintaget. Fan... Så idag var dramaten inte alls lika tung som den brukar. Bara ingredienser till svampsås. Inget annat.
Hur ska jag överleva? Fast detta kanske är ett ypperligt tillfälle att försöka bli av med mitt pepsi missbruk? Det är ju väldigt bra för mina trasiga tänder att sluta. 

Fick in mina saker som varit i säk. Så efter en dusch fick jag dem. De sa att jag var tvungen att duscha innan jag fick dem. ;-) har testat spelen. Några var roliga andra inte. Men de var ju så billiga så det var inte direkt som att ha slängt pengar i sjön. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar