torsdag 10 juli 2014

Det gick åt skogen

Det gick inte så bra med tankarna. Jag hade vak hela kvällen och natten. Jag trodde det värsta var över lixom. Sov assdåligt, var typ uppe halva natten. Låg och funderade och funderade. Men hjärnan var så dum. Skickade tankar om och om igen. 
Sen nu i morse tog de bort vaket och jag hade som vi bestämt, ensamtid. Men det gick åt skogen då med. Så nu ska jag ha vak, en trea, i två veckor (om inget annat bestäms). 
Och jag skulle på perm i helgen med mammi. Vi hade tänkt gå på bio, men jag får inte gå utan personal! Jävla helvete. Kul att sitta på bio med mammi och en jävla spion!! Vet inte om jag vill att mammi ska komma nu. Får fundera lite på det. Jävla skit.
Jag försöker hela jävla tiden, men nu är det inte så bra. Tankarna tränger sig på och ger sig inte. Men denna lilla dipp ska inte få sabba för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar