fredag 18 juli 2014

Ingen lust

Idag när vi skulle gå till netto var det såklart strul med de godkända listorna man måste ha. Men efter mycket jobb lyckades personalen få till det så vi kunde gå. Man sparar pengar på de godkända listorna! Det blir ju lixom inga impulsköp direkt. Så på så vis är det ju bra alla fall. Lyckades köpa läsk. Förut fick man inte det. Så yeay! 

Skulle egentligen varit på musiken som de har här. En musiklärare kommer hit och har lektioner med oss. Har bara varit där en gång. Jag vill lära mig spela piano. Fick erbjudande att gå dit idag, men jag hade ingen lust. Är på reservlistan så jag har inte möjlighet att spela varje fredag. Vet inte varför jag inte gick dit idag. Kände inte för det bara.
Följde med på friskvården i stället men det var inte kul så jag sket i det och gick tillbaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar