tisdag 1 juli 2014

Mysiga trevliga dag :-)

Fick sällskap till stan av en personal. Vi cyklade vilket jag inte är världsbäst på. xD. Men vi kom fram i tid. Jag fick äntligen vara med min älskade mammi. Vi gick till rosegarden, en thairestaurang. Käkade jordnötssås i mängder, kaffe/te ingick och dricka också. 95 kr. Tyckte det var billigt. Det var en stor buffé. Yum yum. Gick lite i affärer, fyndade lite nintendospel! Spelen var visserligen begagnade men jag fick garanti på att de fungerade. Och det tror jag att de gör. Mammi hade med sig lite presenter från Thailand. En väska, byxor, nagellack, pennor och tuggummi. Men varken de sakern och mina nya spel fick jag in. Men det visste jag ju redan innan att jag inte skulle få. Vill prova mina nya spel!
Och hon fick sin födelsedagspresent. En Lars Winnerbäck biljett till en spelning i Varberg. Hon blev jätteglad!

Sen gick vi runt lite och sen satte vi oss och tog en fika. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar