måndag 7 juli 2014

nio till tre

Från och med idag har jag ensamtid från klockan nio på morgonen till tre på eftermiddagen. Plus en etta slumpmässig utdelad på nätterna. Det är sista steget innan vaket försvinner helt! Nu ska jag ha domma timmarna i ca fyra veckor. Och jag ska göra allt jag kan för att inte ställa till det. Jag ska klara det här. Jag ska bli vakfri! jag klarar detta!!

Idag var jag på sårkontroll på sjukhuset. Benet såg helt okej. Men sköterskan bedövade det med salva (som för övrigt inte fungerade) och sen skrubbade hon med en svamp i hela såret. Aj Aj Aj säger jag bara! Men nu är det rent i alla fall.

Det är så sjuk varmt alltså. Jag håller på att dö här! Men igår fick jag in en fläkt på rummet. kan ju knappt sova i denna värmen. Och ute, det går ju knappt att vara i skuggan ens. 
Men jag måste ju röka, så jag har inget val ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar