lördag 26 juli 2014

Syster <3

Idag har jag varit på stan med min älskade syster! Hon hämtade mig vid tolv och vi beslutade oss att ta bilen in till stan. Tur det, sen kom ju regnet!! Men hon var smart hon och hade med sig paraply.
Gick först och käkade på rosegarden. Snälla Elina bjöd mig :-) det är Thaibuffe där. Perfekt för mig för de hade världens godaste jordnötssås. Och sushi som Elina tycker om. 

Sen gick vi lite i affärer och vi blev blöta för regnet bara öste ner. Jag hittade en sommarjacka (vilket jag verkligen behövde) och en kofta på monki. 
När vi skulle åka tillbaka till kliniken gick vi runt och irrade. Ingen av oss kom ihåg var vi ställt bilen xD men tillslut hittade vi den. 
Jag fick in mina nya saker genom säk! Jag hade fått lite presenter av mormor och morfar också. Fick in även det :-) snäll gubbe som jobbade idag!
Älskade syster, du är mitt allt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar