fredag 25 juli 2014

Musik

Idag har jag varit på netto. Köpte samma gamla skit som vanligt. All läsk var så sjukt jobbigt att få tillbaka. Visst, jag har ju min dramaten. Men det är typ 10 kilo nästan. Men det är det värt ;-) gick tidigare än vanligt, tänkte att det skulle vara lite svalare. Men där hade jag fel.

Sen kom personalen och berättade att jag hade tid med musiken idag. Yeay! Spelade piano. Det var jättekul. 
Var ute igen på promenad sen, trodde jag skulle avlida. Vi kortade av rundan för att det var så varmt.
Och i morgon kommer älskade syster!!!! Lääääängtar och väntar!! Det ska bli så kul att träffas själv.
Jag har börjat må lite bättre nu. Förhoppningsvis ska vi börja med trappan igen nästa vecka. Jag kan inte se varför vi inte skulle göra det. Jag tror på migsjälv igen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar