torsdag 24 juli 2014

Pappi var här

Idag har jag varit med min pappa! Jag vaknade hyfsat tidigt så jag gjorde mig iordning och sen var det bara att vänta. Men tillslut var det dags att gå upp till pappi.
Vi igår ner till stan och sen gick vi till nagelsalongen. Yeay. Denna gång tog det över en timme. Segt, men resultatet blev skitbra. Yeay! Kostade inte lika mycket som sist, 450 kr. Men han glömde stämpla mitt kort. Tionde gången är gratis så det är viktigt. Får gå dit på lördag och be han stämpla. Han lär ju känna igen mig.
Vi gick och köpte kaffe och satte oss vid sjön. Det var så sjukt varmt men vi hittade en plats i skuggan.
köpte jag suduko och sen var det dags att gå tillbaka. 
Bästa dagen på länge. Längtar verkligen till lördag! Yeay.
tackar min äskande familj för att de ställer upp så för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar