torsdag 17 december 2015

200 jävla sidor

Nu har nag suttit i flera flera timmar och läst min engelska novell. Dum som jag var sparade jag 200 sidor i boken till sista dagen. Men den var faktiskt ganska bra! Lite jobbigt att stressläsa såhär bara!
Men det är vääääldigt nervöst. Vi ska nämligen redovisa via Skype!! Jag har aldrig skypat i hela mitt liv för att jag tycker det är så fruktansvärt! 
Men det går säkert bra... Eller inte.

Men, i morgon är det över! En hel månads jullov! Helt jävla galet. 200 poäng avklarat. "Bara" 2200 kvar xD. Men nästa poäng planerar jag att läsa 350 poäng.

Igår hade vi sista matten. Fick mitt slutbetyg. Fick D. Och det kan jag känna mig hyffsat nöjd med faktiskt. Hade han bara gått på proven under terminen hade jag fått C. Men eftersom jag gjorde så dåligt på nationella fick jag D. Om man presterar en viss nivå en hel termin, borde man egentligen inte i första hand gå på det!? 
Nej, tydligen inte. 

Skulle tränat idag. Men jag hann inte. Först hade jag bokat in mig på vattenstyrka men fick avboka för att istället gymma. Hade med mig träningskläder med mig, då jag först skulle till mammi och gå ut med ebbisen. Men väl där hade jag helt enkelt inte tiden eftersom jag hade denna jävla novell. Så jag fick skynda mig hem igen. Får träna extra i helgen. 

det bra att de flyttat busshållplatsen. För nu går bussarna mellan 2-4 gånger i timmen. Vilket är skitbra då de gick endast en gång i timmen förut. Och det är då värt att gå några hundra meter extra. 
Fins dock inget övergångsställe, och det är en väldigt trafikerad väg. Och när man inte syns i mörkret är väl oddsen höga att bli överkörd. Busshållplatsen på ens sidan är bara skylt vid vägen, inte ens en liten "insvägning". Så det känns lite osäkert faktiskt! 

Och nu väntar jag på iphone 6s som jag beställde igår! Yeay :-)

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att Skypandet går bra! :-)Förresten, köp en reflexväst! Läskigt med den mörka vägen...

    SvaraRadera