torsdag 10 december 2015

Ulrik!!

Igår var det alltså min födelsedag! nu är man då 24 jävla år gammal!! Galet. Men jag känner mig faktiskt för en gångs skull som den ålder jag är. 
Var i skolan först. Matte, Jag tyckte lektionen gick bra. 
Sedan hämtade mammi mig och vi åkte till friskvågen. Jag träffade ju PTn!
Gick jättebra. Fick ett träningsprogram på gymmet för hela kroppen. 
Eftersom jag också tränar pass sa hon att det räcker faktiskt med att gymma en gång i veckan. Får väl se hur det blir med det. ;-)

Åkte Sedan hem för plugga ytterligare.
På kvällen kom Mammi och hämtade mig och skjutsade mig till stationen! skulle ju till Göteborg.
Min syster mötte mig på stationen i Gbg! Skulle ju på en konsert. Med grymmaste Ulrik munther!
Vi åkte til stället han spelade på. Det var mycket folk i den lilla lokalen!
Han var så jävla grym! Spelade alla låtar jag ville höra.
Bäst var monster och boys dont cry, och jag vet inte hur man gör förstås!
Fick dock inga bilder då det var väldigt långa personer före oss. 

Både jag och min syster var otroligt nöjda! Och söt är han också, men man fattar egentligen inte vilken fantastiskt röst han har förän han kör live. 

Åkte sedan till syster och sov där. Det var första gången! Så mysigt. 
Gick upp 6 i morse och hon följde mig till tåget.
På tåget var jag så sjukt trött men jag fick ABSOLUT inte somna så att jag missade att hoppa av i gbg. 

Och idag har v haft nationella. Matte.... Jag klarade B delen ganska bra tror jag. Men C... Fy fan. Total blackout! Jag skäms, så dåligt gick det. Gick därifrån med gråten i halsen. Sa knappt ett ord på vägen hem.. Ja, jag SKÄMS... Skulle bli så ledsen om jag får E som mitt slutbetyg i matten. Att ha fått D hade känts så mycket bättre... Men men, vi får se!
Satt i två timmar idag och i morgon blir det två timmar igen.
Jag har pluggat, pluggat pluggat men ändå blev det sån skit! Är så arg på migsjälv... Jag hade kunnat göra det bättre. Pluggat mer.. 
Som tur är nu är att engelskan är i princip över!! Vet inte ens som det är någon mer lektion faktiskt. 

Ska snart bege mig til stan för att gå på vattenstyrka! Ska bli skönt att kämpa mig lite trött, bli av med denna jävla ångest som detta jävla prov har gett mig... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar