tisdag 15 december 2015

Slutbetyg

I morgon får jag mitt slutbetyg i matten.
Jag hade muntliga nationella matteprovet igår. Var så nervös. 
Jag skulle dessutom ha det tillsammans med en annan i klassen.
Var jätterädd. Men de gick bra. Sjukt bra! är så glad att jag klarade av detta delprov. 
Så i morgon. Så tror jag det är sista mattelektionen för denna terminen. Känns skönt, men lite konstigt! 
Vet ännu inte när jag ska göra min bokredovisning i engelskan. Man kan ju alltid hoppas att den int blir av då läraren befinner sig i Afrika! Han har sagt att vi ska göra det via Skype. Haha, FY FAN SÄGER JAG!

Jag sov hos mammi i går till idag. De gjord även min syster. 
Vi behöver varandra lite extra just nu. Då det är en i familjen som blivit svårt sjuk. 

Idag har jag varit och tränat. Aerobic Dance. Sktkul!! Det var en gästinstruktör idag. Jätte duktig, men hon hade vissa rörelser som var lika konstiga måste jag säga. Började med att vi skulle vandra runt i salen om varandra liksom och typ krypa ner på golvet och upp igen xD låter lite skumt kanske, men det var det.. Fick lite smått panik, då jag tycker sådant är sjuktjobbigt.
Men själva koreografin va jätte rolig. 
Men även på slutet skulle vi av någon anledning byta plats i rummet. Men jag lyckades få exakt samma plats igen.
När det var dax för stretch protesterade vi allihop. Vi ville köra dansen en gång til i stället. Så det gjorde vi.
Grymt kul!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar