tisdag 8 december 2015

Över

Ja, då var alla engelska nationella prov över! 
Satt i flera timmar idag. Först 90 min Reading, rast och sedan 50 min listening.
Var så orolig över listening men det var så mycket lättare! Är mer eller mindre säker på att det blir jag godkänd i men tveksamt över läsningen! Jävla skkit! Men nu är det över. Bara en bokredovisning kvar sedan är engelskan slut för denna terminen. 

Har pluggat konstant nu sön, mån, tis... Och ännu är jag inte klar. I morgon blir det en sista lektion innan nationella i matten. Har en del frågor och tal att prata med läraren om. 
Tänkte stanna uppe ganska sent idag. Fan vad stressad jag är.
Känder lite att jag prioriterat fel saker. Har tränat också i går och idag. Kanske var dumt. Det tar ju ett par timmar. Fram, träna och tillbaka 
Igår gick jag och mammi på step och idag gick jag själv på aerobic! Tycker ju om att dansa!
Inte många som vet det! när man lär sig en koreografi och bara köra på för att det är kul!
Sen om jag är duktig eller inte, det spelar ingen direkt roll xD

Men i morgon fyller jag år! 24 jävla år. Gammal nu liksom. 
Planen var Liseberg men jag har inte tid och jag känner mig så stressad över matten! 
Ska väl åka till Göteborg med mammi och syster och sedan gå på konsert med lilla syster! Ulrik munther!! 

Men först ska jag till skolan och sedan träffa en PT! Ska få ett träningsprogram av henne. Ser grymt fram emot det :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar