onsdag 2 december 2015

Många prov

Igår var det ridning. Fick reda på när jag kom dit att det var sista lektionen för den här terminen. Blev lite ledsen för vi börjar inte nästa termin förän v. 5.. Det är ju liksom i februari!! Tråkigt. 
Men fick som vanligt spotty igen och det var kul, gillar ju honom så. 
Vi hoppade, vilket var väldigt kul och en trevlig avslutning. Och Det gick bra!
Jag tycker om store sten mycket! Jag har lärt mig så mycket mer och blivit mycket bättre där än när jag red på kvarna! Det gör inget att det ligger en bit bort för jag trivs så bra där. 

Idag har jag varit på vattengympa. Vattenstyrka som är min fovarit. Det var jag och alla damer, men även två gubbar idag. Men man kanske tror att det är "lätt" träning pga de som går på det men det är det verkligen inte! Det är riktigt jobbigt!! 
Men det är väldigt bra för det sliter inte alls på kroppen så som vanlig träning gör. 
Och idag var det inte så fullt som sist, vi var kanske 10 stycken. Så det var inte så att man fick trängas.
Har nu bestämt mig för att ALLTID duscha där efter träning och bad, för om jag åker hem vet jag att det aldrig kommer bli av. Så även om det är pissjobbigt att göra det där så blur det gjort, och det är huvudsaken! 

Det är många prov nu framför mig i skolan. Nationella på fredag, tisdag, torsdag och fredag! 
Jösses.. Hur fan ska jag orka detta!? Är skitskrajj över att få underkännt! 
Man kan nästan inte plugga inför dessa prov. Egentligen är det bara matten man kan plugga på.men nu är det så att vi ska nog dela upp 4timmar provet i två delar så det blir två timmar på tor och två på fre.. 
Vet egentligen inte om det är bättre. Men jag hoppas det. 

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och titta på det bästa som finns! GREYS ANATOMY!!!

1 kommentar:

  1. Fan vad stark du är! Att duscha offentligt när man tycker det är en så jobbig grej som du tycker med att duscha. Det är rätt väg att gå att exponera sig för det som skapar ångest. Ända sättet att komma ur det. Kram

    SvaraRadera