söndag 20 december 2015

Liten julafton

Igår hade vi en liten julafton hos pappi. Det var jag, syster och bonussystrarna och pappi så klart.
Pappi hade lagat en riktig höjdarmiddag. Tre rätters. 
Så som jag är åt jag så klart mitt pulvermos.
Men de andra uppskattade maten i alla fall!
Vi käkade och sedan hade vi paketleken. Vi alla hade köpt två paket var. Jag hade köpt en chiliplanta på burk som man vattnar och då växer det upp en planta. Och sedan cocktail godis bönor. Godis med smak av olika drinkar, 
Men när alla omgångar var klara hade jag då fått en mugg och presentkort på espressohouse och lite hygienprylar. 
Väldigt nöjd ska jag säga.
Men vi satt uppe ett tag. Sov över. Själv gick jag och la mig vid 23, vilket är ganska sent för att vara mig. Men syster och pappi satt uppe halva natten. ;-)

Igår var jag på body balance. Kom fram till att det inte alls är min grej! Tråkigt tråkigt tråkigt. Kommer nog inte gå på det igen.
Var sedan på julklappsjakt men hittade nästan ingenting så jag ska gå en runda i morgon hade jag tänkt. 
Hr även skickat in papperna till FK angående bidrag till mina aktiviteter. Hoppas jag får det godkänt!

I fredags skulle vi då ha redovisat våra noveller via Skype med läraren som nu befinner sig i Afrika. 
Krånglade en hel del utan att vi fick kontakt med honom. Rektorn sa att vi kunde gå hem men precis då kopplade han upp sig. Men jag hann inte redovisa min bok så i morgon ska jag då hemifrån skypa själv! Omg, har aldrig gjort det i hela mitt liv så hur detta ska gå get jag verkligen inte. Har i alla fall skaffat mig ett konto. Hoppas bara jag gör rätt i morgon! JÄVLIGT rädd och nervös!!
Sedan, efter det börjar mitt jullov! YEAY!!
200 p klara :-D det trodde jah aldrig! 

1 kommentar: