tisdag 24 maj 2016

Det känns lite tomt

Nu är skolan i princip över. Jag hade ett sista betygssamtal med svenskaläraren igår. Måste säga att hon är verkligen den absolut bästa lärare jag haft! Hon har verkligen tagit hänsyn till mina svårigheter och det är jag väldigt tacksam över. Men hon berättade att mitt slutbetyg i svenskan blir ett B! Helt galet, det har gått så bra! Tror dock inte på det till 100% föräns jag fått betyget hem i brevlådan på papper. Dock blev det ingen redovisning igår på uppgiften jag jobbat på i helgen vilket var lite synd då jag var väldigt nöjd med den. Men hon hade det hon behövde för betyget. 
Matten är över. Hoppas för allt i världen att jag blir godkänt! Skulle var då surt att ha löst matten hela terminen och sedan bli underkänd. Så jag håller tummarna att detta går bra! På fredag börser betygsnack med engelskaläraren.

Jag måste säga att detta känns lite tomt. Efter tre 300 p denna terminen har det varit mycket att göra. Och det har varit jävligt jobbigt men ändå väldigt roligt. Men det är oerhört skönt att det snart är lov. Men lite tomt blir det allt! 
Imorgon är der mycket som händer. 08.30 ska jag till vct och träffa en läkare som ska kolla på matstrupen igen. Sedan 10.00 är det dax för tandläkaren. Hoppas verkligen jag inte ha några nya hål.
Måste även till mediateknik då de gjort om kanalpaketen för tv. Och jag är inte nöjd med der nya paketet jag nu fått! 

Men sedan! Då bär det av till Liseberg. Moa Lignell spelar där på kvällen och jag älskar verkligen hennes musik. Men åker man dit vill man ju åka lite också! De öppnar 15 och vi ska försöka vara där då :-D 

Igår var jag på stan med mammi. Jag köpte tre klänningar. Jag har en klänning som jag tycker mycket om som jag avänder mycket. Så jag köpte tre till. Exakt samma modell med olika färger och mönster. De kostar bars 99 så det var ju bra. Sedan fikade vi. Jag tog en chailatte men den var jätteäckligt. Det smakade så fruktansvärt mycket fett! Konstigt för jag tycker ju mycket om chai.

Men ikväll blir det stallet. Inte många gå er kvar nu. Det är ju lite tråkigt. Kollar runt liters olika sommarkurser men inte hittat något som fångade mitt intresse. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar