söndag 8 maj 2016

Försök till vågpaus

Jag har inte vägt mig på fyra dagar. Det är tufft men faktiskt men en ganska stor lättnad. Jag bara orkade inte mer och gav mammi den. Sedan nu när jag varit hos mammi har hon plockat bort sin våg även där. Det blev bara för mycket. Och faktiskt känns det ganska skönt att slippa den fula, äckliga, dumma vågen. Jag ska försöka låta bli att väga mig så länge det går.... Det ger mig liksom bara ångest!

Nu har jag varit ledig från skolan i fyra dagar. Hade fått information två gånger från skolan att vi INTE var lediga på klämfredagen. Så jag åkte glatt dit i fredags men fick åka hem igen.. Jävla skit, då hade jag hellre haft lektionen eftersom jag ändå var där.
I frdags åkte nag hem till mammi och både jag och syster sov där. Det var trevligt! Alltid lika trevligt att träffa henne. Jag bodde hos mammi fredag till söndag. Och jag har råpluggat matte hela dagarna. Men idag var det så GALET vackert väder. Så vi tog puppan och gick en lång runda, delvis på strandpromenaden, vilket är galet vackert. Tog lite bilder och det ser verkligen ut som om man är i utlandet, typ Spanien eller nåt. Längtar till simstadion öppnar. Flera utomhusbassänger med saltvatten. Älskade att vara dör när jag var liten. 
Men när vi var ute på promenaden hade vi med oss vatten till puppan. Det var så varmt för henne, tur att hon klipptes förra veckan! Annars hade det varit riktigt jobbigt för henne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar