torsdag 5 maj 2016

Puppan

Jag har varit ledig idag. Så skönt. Dock är vi inte lediga i morgon fastän det är klämfredag.
Och självklart vaknade jag ganska tidigt idag, så klart när man är ledig. Men jag har Ebba hos mig nu, och jag hade det i tisdags. Det är så mysigt när hon är här. Dock glömde mammi kopplet så jag fick improvisera lite med ett nyckelband och ett snöre xD. 
Vet inte hur länge hon ska vara här idag. Säkert några timmar till. Och hon är så jävla fin nu är hon nyklippt. Och ser ut som en liten råtta. Undebara lilla Puppan...!
Har inga planer direkt förutom en massa plugg. Och nästa vecka är det tre prov. På nationella i engelskan (fyra delar som det blir på två tillfällen). Och sedan ett matteprov, det sista i boken så efter det är det vara nationella kvar i den kursen. Skönt! Har förstås lite svenska att göra också. Vi är även där inne på det sista kapitlet. 

Nu har jag hela dagen legat och kollat på greys. Min andra familj kan man nästan säga. Jag drömmer mig bort och lever för stunden i deras värld. Greys är ju bara bäst. Greys slår allt! 
Igår var det även på tv. De är inne på tolfte säsongen nu. Snart är den slut och jag hoppas för allt i världen att det kommer fler säsongen, för gryes vill jag aldrig ska ta slut!

1 kommentar:

  1. Från wikipedia: "On March 3, 2016, the show was renewed by ABC for a thirteenth season" :)

    SvaraRadera