tisdag 31 augusti 2010

Jag hade ju på nåt sätt lovat

Vi lagade mat igår. Jag kände mig så jävla tvungen att äta alltså... Jag hade ju på nåt sätt lovat att göra det. Så det blev så. Pajen blev jätte god.. Jag åt inte så mycket, men jag åt middag. Det har kanske hänt en eller två gånger. Jag kände mig extremt uttiddad. Vilket jag säkert inte var, men det kändes hemskt. Jag satt och mådde dåligt i en tjock vinterjacka och mössa. Varmt och mysigt. Tog medicinen vid 8 i stället för nio. Men när "skapande" var slut vid 8 tog jag en dusch. Ångesten var skyhög, så det blev tre nya sår. Yltiga djupa. Inte sydjupa! På vristen, typ. Men denna gång hade jag ju omläggningsprylar!
Somnade gott till min Twilight!

Idag hade vi matte på morgonen! YEAY. Jag älskar det, seriöst. alla hatar det men inte jag xD Jag kan sitta på fritiden och göra det och älska det.
Sen engelska, men efter halva lektionen orkade jag inte. Men jag vartyp redan klar med nästan allt ändå. Nu har vi djurkunskap. Jag är klar med uppgiften så jag sitter och skriver här...
Jävla skiiiit. Vi har idrott nu. Jag vill inte.. För det första, jag har mens. För det andra, jag har sår! För det tredje, jag vill inte.. :P
Så jag vill inte, vi skulle tydligen åka till stranden och ha idrott där! Bajs.. Inte simma men nåt annat. Men jag tror jag kommer va ombytt men bara va halvt med liksom.

Igår var det inte så bra med mig. Och jag kände mig ensam hela dagen. Var i princip inte social alls. Och i morse var jag lite deppig. Så jag gick ut och rökte, och pratade lite med snälla folk. Tänk var lite snälla människor kan göra..
Vill INTE va med på IDROTTEN...!

Ikväll ska jag och matkamraten laga lasagne men vi bestämde redan förra veckan att inte laga lasagne till mig. Att jag redan då inte ville ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar