torsdag 24 oktober 2013

Anmält

Idag har jag skickat in papper på att jag anmäler händelsen igår. Det där med att de lämnade mig ensam fast jag har vak. Det är ju verkligen inte okej och jag vill inte att någon annan ska råka ut för samma sak för det kan sluta riktigt jävla illa!! Med mig blev det "bara" ett skadat knä som behövde sys ihop. Det hade kunnat lika gärna tagit livet av mig!

I helgen kommer mamma! Hon ska ha med sig ALLA mina kläder ock skor så ska sortera vad jag ska ha kvar och inte. Jag menar, vissa kläder har jag haft sen jag haft sen jag var tretton! 
Mamma kommer både lördag och söndag. Hon sover på hotell här i Växjö. 

Jag kommer inte börja i KBT, jag måste äta för att gå i KBT! Hur dumt är inte det? Jag vill börja i (ville) KBT för att kunna äta men kan inte börja förens jag äter.. Knäppt

1 kommentar:

  1. Jävligt bra att du anmälde! och jävligt knäppt att äta för att kunna lära sig äta...har fått höra samma sak om DBT.

    SvaraRadera