onsdag 2 oktober 2013

Jag ska få gå ut

I idag var det rond. jag ska få komma ut på korta promenader! Utanför dessa jävla murarna.
Jag har inte varit ute på mycket länge förutom när jag åkt till sjukhuset, så det ska bli jätteskönt!!

Jag tänker inte på att skada mig.just nu. Allt som finns i mitt huvud är mat, vikt, kalorier... Usch jag tänker verkligen på det hela tiden. Jämt jämt jämt
Jag måste få väga mig i morgon men det kommer jag säkert inte få. Men jag känner på mig att jag gått upp... Jag måste få se!
Jag är fan besatt av mat. Inte att äta den men jag kan gå i en butik och läsa på varor i timmar, jag kan läsa i receptböcker i timmar, jag älskar att läsa receptböcker och filmer som handlar om mat och jag kan se hur många matlagningsprogram på raken som helst m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar