söndag 27 oktober 2013

Besök nr 2

Idag har mamma varit här också. Det var jättemysigt! Jag fick ett par tjockstrupor och tre nagellack. Ett av dem var glittrigt och det var jättefint! 
Men besöket varade tyvärr bara i två timmar.
Jag vill att min pappa ska komma snart.
Mina fina strumpor som jag fick av mamma! Varma och goa! 
Tack mammi!!

Mina kontaktpersoner har bestämt att jag måste duscha två gånger i veckan. Men jag vägrar! Jag tänker inte duscha framför någon annan!!!

Jag kommer bli tvungen att radera bilden på mitt rum. Man får tydligen inte fotografera utrymmena här.

Måste bara skriva en sak! En personal hade med sig världens starkaste chili och bjöd på. En annan personal åt typ halva och han fick åka till akuten sen för han hade så ont i magen. Men han kon tillbaka sen och hade fått nån smärtstillande. xD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar