onsdag 23 oktober 2013

De glömde mig

Idag har jag varit på sjukhuset och tagit bort gipsen! Men strax innan vi blev jag lämnad ensam på mitt rum. Ett misstag som bara Inte får hända. Men visst, det ligger på mitt ansvar också men att glömma bort ett vak...?! 
Jag skadade mig i knät. 
Skulle ändå till sjukhuset idag och bli av med gipsen under narkos, då passade de på att sy knät också. Mår skit, jag hatar att vara sydd, min hjärna säger bara till mig att plocka stygnen. 
Men nu har jag i alla fall blivit av med mina gips och fått mina skydd som går att böjja. Men just nu kan är skyddet "låst" så pass att jag bara som mest kan böjja armen till 90 grader. Man ska ta det suksektivt säger de. Nu kan jag inte räta ut armarna, nästan helt med högern men  nästan inget alls med vänstern. 

Så här ser dem ut och sen sitter de ihop i ryggen men ett knälppe
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar