tisdag 22 oktober 2013

Grubbel

Jag saknar stallet och hästarna så jävla mycket... :-( vill känna närheten av häst igen
Jag sitter här på mitt rum och blir glodd på. Jag vill vara själv! Har inte varit så länge..! Över ett år... Men jag vet också att det skulle inte sluta ifall vaket gick.. Skulle antagligen skada mig eller något ännu värre.
Jag vill inte va fast här mer! Jag vill härifrån NU! Vart som helst hade varit bättre än nere på denna jävla skitobs!
Som en personal sa, när jag är här nere och inte får göra någonting är det klart att jag grubblar över saker och tänker på saker jag kanske inte borde tänka på.
Här finns i princip ingenting att göra.

Flytten vill jag hålla min familj så mycket utanför som möjligt. Så min handläggare har fixat ett magasin och flyttfirma.
Får se nu hur framtiden ser ut för mig. Kontrasten var som sagt för stor mellan avdelningen och lägenheten så det får bli nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar