lördag 12 oktober 2013

Om och om igen....

Dagarna ser likadana ut varje fucking jävla dag!
Gå upp, frukost, göra ingenting, fika, kolla lite på tv, lunch, göra ingenting eller lägga patians eller kolla på tv, fika, samma saker som efter lunch sen kvällsmat, sanna saker igen sen kvällsfika....

Om man inte mår dåligt och något annat händer. Åh......! Obsen är jag så jävla trött på. jag har varit här i över två år och säkert hälften av den tiden har jag tillbringat på obsen.
Är det konstigt att jag är trött på livet? Är det konstigt att jag har gett upp?
Jag är så trött på detta jävla skitställe! Jag vill vara elva år igen och gått på en annan skola så min skolsköterska inte sa till mig "åh va bra Julia, nu har du börjat växa på längden inte bara på bredden"..
Jag önskar att jag var yngre igen och hade fått min autismspektrumstörningdiagnos tidigt och hade då fått helt annan hjälp i t ex skolan.
Jag önskar att jag inte drog rabladet över min arm för första gången när jag tolv. Det finns mycket jag skulle vilja ändra på. Saker som hade gjort mitt liv annorlunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar