måndag 7 oktober 2013

Nerslagen

Jag känner mig helt jävla nerslagen. Jag bara känner mig.... Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag mår otroligt kasst just nu. Det känns som om någon slagit mig och sen lämnat mig ensam blödande i mörkret. Eller nåt....
Har varit på sjukhuset och bytt gips idag men inte bara..! Jag hade ju inget gips längre på högern men när jag vaknar upp har jag två helgipsade armar igen.
Men jag hade nästan förstått att det skulle bli så men hoppades verkligen att det inte skulle det.
Så nu blir jag sådär beroende av andra hela tiden. Det hatar jag! Jag kan inte klä på mig själv t ex.
Men de är så snälla där på dagkirurgen. Men det var nära att de klippte av min tungpiercing! Jag kan ju inte ta ut den själv pga gipsen så precis när de var på väg att ge upp fick de ut den. Fan jag hade aldrig låtit dem klippa den! Jag har bara den.

Jag är så JÄVLA trött på att folk säger åt mig vad jag ska göra, vad jag får och inte får, hur när var vad jag ska göra!
"Visa händerna Julia"
"Ta ner knäna"
"Klia inte!"
"Nu får du sluta gå så fort"
"Nej, du får stanna här"
Lämna mig i fred!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar