fredag 11 oktober 2013

De förstår inte....




Jag saknar Ebba så jävla mycket!! Jag vill hem till henne och leka med henne, gosa med henne, gå promenader med henne och allt annat vi gör tillsammans.

Jag fick ju lite pysselsaker av min moster, bland annat en virknål och garn. Men min skadade hand är helt jävla inpaketerad och för tillfället oanvändbar. Och det är den handen som jag använder mest när jag virkar. Jag som just lärt mig virka på "bredden"

Jag mår som jag gör... Vet inte riktigt vad jag ska göra åt min situation. Jag vill bara bort...
Det här med att jag inte får väga mig, det måste bort!!! Jag MÅSTE väga mig! Mina kontaktpersoner säger NEJ. Att det skulle göra mer skada än nytta. Men jag vet ju bara ungefär. Jag vill ju veta exakt!!!
De förstår inte... Eller har de rätt? Är det jag som har fel? Men en liten liten vägning skulle väl inte göra nån större skada?

1 kommentar:

  1. Jag tror du ska lita på dina kontaktpersoner.. En vägning skulle nog bara göra mer skada!

    SvaraRadera