fredag 10 april 2015

Boendet kommer

Jag kom till Varberg i går kväll. 
Sitter nu ute och tittar på när Elliot skuttar runt. Han är så fin.

Igår ringde 19 till boendet. De kommer till Halmstad på tisdag förmiddag och pratar med mig. Ser verkligen fram emot det! Det ser inte ut som om Elliot får följa med. Men de kanske inte vet att han är en utekanin? Ska fråga i alla fall. 
Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra om han inte får följa med. Men jag tror tyvärr att jag inte kommer att behålla honom då. Jag kanske bara träffa honom några gånger i veckan annars. Men vi får se och hoppas på det bästa! 

Jag har haft lite otur den senare tiden. Olika sjukdomar.. Och nu har jag fått svamp i munnen! Inte kul!! 
Ska behandla tungan med ett medel fyra gånger om dagen i flera veckor. Hoppas det börjar hjälpa snart för det gör ont och typ bränner nästan hela tiden. Har haft det innan så jag började misstänka det för det kändes likadant som då. Men jag berättade för personalen på 19 och fick träffa en läkare. Och jippie, det var svamp. 

Har även fått en ny medicin. Den är mot lite biverkningar jag får av clozapinet. Så den tar bort allt jävla överflöd av saliv jag fått. Speciellt på nätterna, mina kuddar är dyngsura och hela ansiktet är blött när jag vaknar. Uscha..;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar