tisdag 14 april 2015

Bra möte

Idag har det varit två personer från det nya boendet här.
Jag kom tillbaka till 19 igår. Har haft det väldigt bra hemma!

Det gick jättebra och jag hoppas verkligen att jag komner få flytta dit. Jag ska dit på torsdag och titta. Men jag vet lite hur det ser ut för de hade med sig bilder! Det var väldigt bra!
Men det var mycket mer som en "riktig" lägenhet än Ekis.
Förut var jag väldigt bestämt över att inte flytta hem till Varberg men nu vill jag det! Vill vara när familjen. (såklart)
Frågade om Elliot om han fick följa med.. Men det fick han inte :-( Jävla skit alltså...!!! Men jag ska testa att ha honom kvar hos pappi och hinner jag inte med honom får jag ju tyvärr sälja honom.

På torsdag ska jag hem igen. Denna gång är jag hemma tor-tis. På både lördag och måndag ska jag till Göteborg. Först ska syster som fyller år på måndag firas på lördagen med mormor och morfar. Sen åker jag upp själv på måndagen och firar henne. Lillasyster blir bara äldre och äldre. Men det blir ju jag också xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar