fredag 3 april 2015

Ridläger !!!

Jag hade funderat lite på att åka på ridläger i sommar. Och idag gick jag och mammi in på ridskolas hemsida. Och det fanns två dagridläger som jag tyckte var intressanta. Det är inte så man sover över, man rider tre dagar i rad. Och mammi åkte till ridskolan för att anmäla mig. Var rädd att det inte skulle finnas några platser kvar men det fanns det! Det är en kurs för nybörjare. Visserligen har jag ridit ganska mycket men det var jättejätte längesen så jag känner att jag vill börja från början igen. Så det är förberedande inför höstterminen. Jag ska börja rida igen, det är ett måste. Så i sommar i tre dagar ska jag äntligen få rida igen!! Yeay!
Äskade hästar här kommer jag!
Jag har nu redan all utrustning. Hjälm, väst, skor och allt. Ser verkligen fram emot detta alltså!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar