torsdag 16 april 2015

Så himla fint!!

Idag har jag varit på boendet och tittat på min lägenhet. Först tog jag tåget från Halmstad på eftermiddagen och blev hämtad av mammi. Sen åkte vi till boendet där pappi mötte oss. 
Det var tre som jobbade där som var där och visade och pratade.
Först gick vi till min lägenhet och jag fick titta runt. Så jäkla fin och fräsch. Och ganska stor måste jag säga. Men det var en etta med litet kök, badrum och hall. Stora fönster och mycket förvaringsmöjligheter.
När vi kom fick jag en "nyckel". Det var ett litet chip som låser upp dörrarna elektronisk.
Och jag fick ta den med mig. 
På fredag nästa vecka ska jag dit med 19. Hoppas inte att det kommer bli så långdragen flytt. Finner ingen mening med att åka på tusen permissioner innan jag flyttar. 
Vill flytta nu! Är jättenöjd med besöket. Ska bli roligt. 
Hela boendet var jättefint. Väldigt fräscht och ganska stort. Utifrån ser det inte så stort ut men det är sex lägenheter och allmänna utrymmen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar