söndag 26 april 2015

Då var det bestämt

Jag har fattat ett beslut att sälja Elliot. 
Tuft beslut men det är för hanns bästa. Jag hinner helt enkelt inte med honom om han och jag inte bor på samma ställe. Det är inte rätt för varken honom eller mig. 
Så annonsen är ute på blocket och Facebook.
Det känns bäst att sälja honom så snart som möjligt. Det blir ju bara jobbigare ju mer vi fästs vid varandra. 
Det känns svårt, men som sagt så är det ju för hans bästa. 

Jag har varit hos pappa nu över helgen. Alltid lila trevligt. Men nu sitter jag hos mammi. Min syster är också här in Varberg. Vi gick ner på stan men jag tappade orken så jag cyklade hem. Sä mu väntar jag på att de ska komma hem. 
Saknar min syster så mycket så det är jättekul när hon kommer hem till Varberg.

Nästa helg ska jag börja flytta in på gasellen. Det ska bli skitkul!!! Äntligen ...! 

1 kommentar:

  1. Härligt Julia! Kommer gå bra!

    Synd att Elliot måste säljas ��

    SvaraRadera