måndag 27 april 2015

Såld

Detta gick snabbt! 
Jag hat redan fått sålt Elliot. Fick det idag. Jag åkte till pappi för jag ville vara med när de eventuella köparna skulle komma dit. 
Det kom en mamma med sina två barn. Barnen var inte så gamla men tillräckligt gamla för att ta hand om en liten kanin. De kommer ju givetvis få hjälp av sina föräldrar!
 De kom bra överens med Elliot och de fullkomligt älskade honom. 
Han kommer få det bra. Jag hade inte räknat med att det skulle gå så snabbt. Men när de hämtar honom kommer ja inte vara med. Så jag sa hej då till honom idag. Det var hårt.... Min lilla älskling! Aldrig mer kommer vi ses! Men jag är tacksam för den tid vi fick.
Fick hela tiden påminna migsjälv om att detta var det rätta. Att detta var för hans egen skull!
Jag hinner liksom inte ta hand om honom!
Men han får det bra, det vet jag!!!

Idag har jag och Elina varit på "second chance". Jag brukar aldrig gå dit. Men min syster är på sånna butiker väldigt ofta. Jag hittade faktiskt en jacka! En sommarjacka. Beige, ganska lång med skärp i midjan. 

I morgon bär det av till Halmstad igen. 

Sista bilden på oss ;-(;-(:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar