fredag 24 april 2015

Besök på boendet igen

Nu sitter jag på pappis altan och tittar på Elliot som hoppar runt i sin sele.
Jag kom till Varberg igår. Åkte tåg. Det var sp sjukt mycket folk. Och en skolklass som var otroligt högljudda. Låter som en gammal kärring men man får faktiskt visa lite hänsyn xD.

19 hämtade mig hemma idag. Och vi åkte gemensamt till boendet. 
Jag fick titta på lägenheten igen. Den är så fin. Och jag fick använda min nyckel. Har satt rn stor råtta på myckelknippan så att jag inte ska kunna tappa bort den.

De ska fixa insiktskydd på mina fönster, stora fönster mot gatan.
De berättade att det ska vara ett möte den 13 maj. 
Men innan dess får jag börja flytta in och fixa den. Så det ser jag verkligen fram emot. Jag tror att jag i princip har allt som man behöver. Möbler, tallrikar, mattor. Det enda jag tror jag måste skaffa mig är ett vardagsrumsbord. 
Det får bli en sväng till gekås och köpa typ rengöringsmedel m.m. 
Finns väl iof billigt på ÖoB också. 

Men det ska bli jättekul att börja fixa i ordning. Och göra till min lägenhet!
Vill ha ljust och fint. Och lite "gulligt" på ett vuxet sätt eller vad man ska säga. Och jag gillar att ha lite färgklickar här och där.
I mitt badrum ska jag ha temat badankor tror jag. Jag har tvålpump och duschdraperi men ankmotiv och även lite små plastankor. 
Måste också fixa någon bra hylla till alla filmer. Men det är väldigt mycket förvaring måste jag ändå säga! 

1 kommentar:

  1. Det är så kul att läsa om att det går bra för dig Julia, det förtjänar du verkligen <3

    SvaraRadera