måndag 6 april 2015

Sommar! (Nästan)

Då sitter man på balkongen hos mammi och tittar ut över havet.
Vi har just varit ute på en långgrunda med ebbisen i det otroligt vackra vädret. 
Var hos pappi i helgen
Sen tog jag bussen till mammi igår. Känns så jänka konstigt att permen snart är över! Ska tillbaka till 19 i morgon efter att ha varit hemma i 11 dagar. Det har varit helt fantastiskt att ha varit hemma så länge. Borta från slutenvården. Har dock inte bestämt riktigt hur min nästa perm ska se ut. 
Förhoppningsvis får jag besked i de närmsta dagarna ang lägenheten. Så vi kan åka dit och titta på den. Men om jag ska vara ärlig så hade jag nästan kunnat tack ja utan att ens ha sett den. 
Håller tummarna på att jag inte behöver vänta allt för länge på besked. Jag tycker det är väldigt jobbigt att bara gå och vänta!
Min lilla älskling ! Den bästaste i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar