torsdag 30 april 2015

Nya naglar

Igår var jag i stan med en personal och jag fixade mina naglar. Det är inte det att jag egentligen inte kan gå dit själv. Men det är det att de på nagelsalongen inte kan någon svenska i princip. Och jag har så svårt för mig i de lägena att få mig förstådd. Så den som var med mig hjälpte mig så jag fick det jag ville ha, denna gång blev det svart glitter på topparna. Har nästan gått igenom hela färgskalan snart.

Nu är jag i Varberg hos mammi. Vi ska kolla på lite film som vi varit och hyrt nu.
Elliot är hämtad nu. De hämtade honom igår. Kommer kännas så tomt när jag åker till pappi i morgon. 
Han kommer var saknad länge, men jag vet att han har det bra nu.

Och på lördag bär set av till magasinet och jag ska börja flytta in på gasellen!
Ser så fram emot det. 
Ska säga upp magasinet nu. Sen måste jag även skriva mig på min nya adress. 

De har börjat prata på avdelningen med mig om att börja ta med saker hem. Det betyder att det börjar närma sig slutet för mig där! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar