onsdag 23 december 2009

Dan för dopparedagen.....

Nu sitter jag i min mormor och morfars hus. Det känns inte som om det var så länge sen jag gjorde det. Vi flög hit, det var hemskt! Vi var nära att missa planet! Vi kom om bord med bara några minuters marginal innan de stängde gaten eller vad det heter. Jag är megaflygrädd så jag fick theralen innan vi lyfte. Det hjälpte, efter en stund i alla fall. Starten var jag ganska medveten om! Jag var nära att brista i tårar. Men jag ville liksom inte sitta och gråta bredvid en mamma med en liten unge i famnen så jag gjorde allt jag kunde för att det inte skulle synas hur jävla rädd jag var.

Vi har varit i sollentuna centrum idag. Men vi typ kollade in den nya gallerian och fikade lite bara. Shoppa ska vi göra på mellandagsrean. Jag köpte strumpor, det var halva priset. Det behövdes. Mina gamla är utslitna, jag är kär i sånna där tjocka som finns på H&M med Hello Kitty eller musse pigg m.m. Mina nya var med Mimmi pigg tror jag.
Imorgon är det julafton........ Det är väl kul? Jojo visst, det ska bli jättekul att träffa hela släkten, ha mysigt tillsammans och dela ut julklappar. Jag tänker bara äta lite grann tror jag, så inte kvällen blir förstörd av matångesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar