tisdag 1 december 2009

Djur är verkligen superduper!

Idag har jag varit ute med Ebba flera svängar, och jag älskar det! Hon är bäst och hon får mig verkligen att må bra!
Jag har varit på Nackhälle, gjorde inget särskilt där. Hästarna var inte inne idag, men typ när vi skulle åka hem sa de att det var typ okej att gå och hämta in den lilla själva om vi vill det.
Dagen har hittils varit bra! Jag har gosat med djur hela dagen! Först Ebba, Isolde och Nikita. Sen har jag ägnat ganska mycket tid åt att försöka tämja Britta och Alma, men det går väldigt långsamt framåt nu. Sen Nackhälle och sen hem igen och börja om med sötnosarna där.
Jag vill inte till Kreativa i morgon. Jag går ont i magen när jag tänker på att jag ska dit. Jag får en massa ångest när jag tänker på det som hände sist. För mig var det skithemskt och jobbigt... Fan.. Dumma jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar